معرفی کالج زبان Awesome

کالج زبان انگلیسی Awesome  با ارائه دوره های  تخصصی در آموزش زبان انگلیسی در مالزی توجه دانشجویان زیادی را به خود جلب کرده و بر اساس ارزیابی گروه مشاورین ما از این کالج و مصاحبه حضوری با دانشجویان این کالج در لیست کالجهای خوب و قابل قبول قرار دارد و همچنین از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه میباشد.

برنامه های نوین آموزشی  و منظم و اساتید باتجربه در کالج زبان awesome در مالزی باعث شده است دانشجویان در کوتاه ترین زمان ممکن به بهترین سطح در زبان انگلیسی با لهجه آمریکائی و گرامر صحیح برسند . لازم به ذکر میباشد تعدادی از اساتید کالج زبان اوسم نیتیو و از کشورهایی مثل آمریکا و کاناد میباشند.

از جمله امکاناتی که کالج زبان awesome در مالزی برای دانش جویان فراهم می آورد Multi Media Lab می باشد که شامل کامپیوتر جهت استفاده از برنامه های یادگیری زبان, تلویزیون برای مشاهده ی فیلم, کتابخانه برای مطالعه ی کتابهای داستان و سی دی پلیر برای گوش دادن فایل های صوتی و داستان های کوتاه می باشد. همچنین اتاق مخصوص تلویزیون برای نمایش فیلم های سه بعدی برای دانش جویان جهت تقویت زبان انگلیسی آنها تدارک دیده شده است.

مزایای کالج زبان اوسام :

1- واقع شدن کالج در شهر کوالالامپور و دسترسی دانشجویان به کلیه مناطق مرکزی شهر کوالالامپور

2- کیفیت خوب و هزینه مناسب نسبت به کالج های زبان انگلیسی دیگر در مالزی

3- خوابگاه های با کیفیت در شهر کوالالامپور با هزینه مناسب

 نام کامل کالج زبان انگلیسی اوسام :  Awesome English Language Centre


نمایندگی رسمی کالج زبان Awesome :
گروه ما نماینده رسمی کالج Awesome در کلیه کشورها میباشد و کلیه خدمات از قبیل ثبت نام و اخذ پذیرش ، پروسه اخذ ویزای دانشجوی ، هماهنگی برای رزرو خوابگاه و استقبال در فرودگاه همگی به صورت رایگان میباشد و هیچ هزینه ای از دانشجویان دریافت نمیشود . اگر شما هم تصمیم دارید دوره زبان خود را در کالج Awesome بگذرانید میتوانید کلیه موارد مربوط به ثبت نام را از طریق نماینده رسمی این کالج به صورت رایگان انجام بدهید . تصویر زیر گواهی نمایندگی رسمی ما را نشان میدهد.

هزینه های تحصیل در کالج زبان انگلیسی اوسام :هزینه های کالج زبان Awesome برای دوره های مختلف در کالج زبان انگلیسی Awesome و همچنین زمان پرداخت هزینه ها در جدول زیر مشخص شده است . 

هزینه تحصیل در کالج زبان Awesome مالزی ( کلاسهای فشرده )
مدت دورهکل شهریهتعداد ساعت کلاسها در روزمدت ویزا
۱ ماه 4 ساعتویزا ندارد
۲ ماه 4 ساعتویزا ندارد
۳ ماه 4 ساعتویزا ندارد
۴ ماه 4 ساعتویزا ندارد
۵ ماه 83754 ساعت۶ ماه
۶ ماه 97004 ساعت۶ ماه
۷ ماه 110254 ساعت۱ سال
۸ ماه 123504 ساعت۱ سال
۹ ماه 136754 ساعت۱ سال
۱۰ ماه 150004 ساعت۱ سال
۱۱ ماه 163254 ساعت۱ سال
۱۲ ماه176504 ساعت۱ سال
 

نکته ۱ : شهریه های اعلام شده در جدول شامل هزینه تحصیل، ویزای دانشجویی ، بیمه خدمات درمانی، ازمون تعیین سطح، هزینه کتاب و ثبت نام میباشد. 

نکته ۲ : شهریه های اعلام شده همگی به رینگیت مالزی میباشند

نکته ۳ : نحوه پرداخت شهریه: زمان اخذ پذیرش نیازی به پرداخت هزینه نمیباشد و از کل مبلغ شهریه که در این جدول ذکر شده مبلغ 2000 رینگیت زمان اقدام برای ویزای دانشجویی میبایست به حساب کالج واربز شود و الباقی زمان ورود به مالزی در روز اول ورود مستقیم به کالج پرداخت میشود .

نکته ۴: بعضی از دوره ها همان طور که میبینید ویزا ندارند و مختص کسانی هست که ساکن مالزی هستند و ویزای مالزی را دارند مثل ویزای کار یا ویزای همراه یا اینکه بعضی از کشورها زمان ورود به مالزی ۱ الی ۳ ماه ویزا در فرودگاه میگیرند به عنوان ویزای توریستی و میتوانند در دوره های بدون ویزا به مدت زمانی که ویزای توریستی دارند در کالج تحصیل کنند .

شرایط ثبت نام و اخذ ویزای دانشجویی در کالج زبان awesome در مالزی : داشتن حداقل مدرک دیپلم و سن بین ۱۸ الی ۳۵ سال . 


خوابگاه های کالج زبان awesome در مالزی :
کالج زبان اوسام به دانشجویانی که تمایل دارند در خوابگاه های کالج زندگی کنند خوابگاه ارئه میدهد و نحوه رزور خوابگاه در ادامه مطالب این پست توضیح داده شده است . 

با توجه به اینکه کالج زبان انگلیسی Awesome در شهر کوالالامپور قرار گرفته است و هزینه های اجاره اتاق و یا آپارمان در کوالالامپور بسیار بالا میباشد ، کالج زبان اوسم برای کلیه دانشجویان خوابگاه با کیفیت خوب و هزینه مناسب در نظر گرفته است ، قبل از ورود دانشجوی در صورتی که درخواست بدهید مشاورین ما برای شما خوابگاه رزرو میکنند. 

خوابگاههای کالج زبان اوسم به صورت واحدهای آپارتمانی در یک مجتمع مسکونی در فاصله 2 دقیقه ای با کالج قرار گرفته اند. ایستگاه قطار شهری LRT وانگساماجو ( Wangsa maju ) در نزدیکی مجتمع واقع شده است و دانشجویان در روزهای پایانی هفته به آسانی میتوانند به دیگر نقاط شهر رفت و امد کنند ، مجتمع تجاری Festival City  که دارای امکاناتی از قبیل انواع رستورانها ، سینما ، بانک ، بیمارستان ، هایپرمارکت و …. میباشد در نزدیکی خوابگاه های میباشد.

 امکانات خوابگاه:یخچال ،لباس شویی ،  اینترنت ۵ مگا بایت ، تلویزیون ، آب گرم کن و غیره می باشد

 امکانات اتاق: هر اتاق مجهز به تخت خواب و تشک ، کمد لباس ، میز مطالعه ، صندلی ، کولر ، حوله ، صابون

 امکانات مجتمع مسکونی: محل بازی برای کودکان ، حراست ۲۴ ساعته ، رستوران ، پارکینگ ، استخر ، سوپرمارکت

 

مراحل ثبت نام و اخذ ویزای دانشجویی در کالج زبان awesome در مالزی :

مرحله اول اخذ پذیرش از کالج : برای اخذ پذیرش تحصیلی مدارک زیر را به صورت اسکن شده از طریق ایمیل به پشتیبانی گروه ما ارسال کنید حداکثر در ۳ روز کاری نامه پذیرش شما را از کالج زبان awesome در مالزی دریافت و به ایمیل شما ارسال میکنیم.

1- صفحه اول پاسپورت 

2- یک قطعه عکس رنگی با زمینه سفید و تمام رخ .

نکته مهم در مورد عکس : زمان اقدام برای ویزای دانشجویی عکس خیلی خیلی مهم هست و اگر عکس شما را نپذیرند در پروسه ویزا تاخیر ایجاد میشود . وقتی شما عکس را میگیرید طبیعتا پرینت میکنید و برای ما ارسال میکنیم و ما هم باید اینجا پرینت کنیم که این کار باعث پایین آمدن کیفیت عکس میشود . پیشنهاد میشود وقتی به عکاسی مراجعه میکنید از ایشان بخواهید فایل یک قطعه از عکسها را که در کامپیوتر دارند از طریق ایمیل برای شما ارسال کنند سپس شما ان را به ایمیل ما ارسال نمایید .  

3- اپلیکیشن فرم ، این فرم را دانلود و در کامپیوتر خود تکمیل سپس ارسال نمایید –

 


مرحله دوم اقدام برای ویزای دانشجویی : بعد از اخذ پذیرش مدارک زیر را به صورت اسکن شده به ایمیل ما ارسال نمایید و گروه ما پروسه دریافت ویزای دانشجویی را برای شما انجام میدهند .

۱- کلیه صفحات پاسپورت حتی صفحات خالی – صفحه های پاسپورت باید در وسط برگه A4 اسکن شود .

۲- مدرک دیپلم و ریز نمرات ( هم ترجمه شده با تایید دادگستری و هم فارسی )

۳- فرمهای تکمیل شده معاینات پزشکی

۴- رسید هزینه اخذ ویزا که در جدول بالا مشخص شده است .

بعد از دریافت مدارک بالا تقریبا ۴۵ روز زمان میبرد نامه تاییدیه ویزای شما صادر شود. بعد از صدور نامه تاییدیه ویزا به ایمیل شما ارسال میشود  که نام این نامه VDR یا VAL میباشد .


مرحله سوم رزرو خوابگاه : در صورتی که تمایل دارید از خوابگاه های کالج اوسم استفاده کنید ، در این مرحله میبایست تصویر بلیط خود و نوع اتاقی را که میخواهید به پشتیبانی گروه ما ارسال کنید که خوابگاه مورد نظر شما را هماهنگ کنند .


مرحله چهارم دریافت ویزای سوشیال دو ماهه ورود به مالزی از سفارت مالزی در کشور محل اقامت: بعد از گرفتن نامه پذیرش در مرحله اول و نامه تاییدیه ویزا در مرحله دوم  میبایست مدارک زیر را به سفارت مالزی در کشور محل اقامتتان ببرید و درخواست ویزای سوشیال دو ماهه کنید . 

۱- نامه پذیرش از کالج که در مرحله اول دریافت کردید

۲- نامه تاییدیه ویزا (‌ VAL ) که در مرحله دوم دریافت کردید

۳- اصل و کپی پاسپورت

۴- دوقطعه عکس رنگی با زمینه سفید

۵- بلیط یک طرفه و یا دو طرفه به مالزی

۶- نامه تامین مالی ( موجودی حساب ) به مبلغ ۸ میلیون تومان 

بعد از تحویل مدارک بالا به سفارت تقریبا ۷ الی ۱۰ روز کاری ویزای سوشیال شما صادر میشود. سپس میتوانید تحویل بگیرید و به مالزی سفر کنید.

 


مرحله پنجم هماهنگی برای استقبال در فرودگاه مالزی : کلیه دانشجویان خارجی که با ویزای دانشجویی وارد مالزی میشوند بعد از رسیدن به فرودگاه مالزی نمیتوانند از فرودگاه خارج شوند و از قبل باید هماهنگی های لازم را انجام بدهید که نماینده کالج در روز رسیدن شما به فرودگاه بیایید و کارهای اداری مربوط به خروج شما از فرودگاه را انجام بدهند و شما را از فرودگاه به کالج منتقل کند. برای انجام این مرحله میبایست تصویر بلیط خود و فرم مشخصات پرواز را تکمیل نمایید و به ایمیل پشتیبانی ارسال کنید سپس در دو روز کاری هماهنگی های لازم انجام میشود و مشخصات و اطلاعات تماس نماینده کالج که به فرودگاه می آید را به ایمیلتان ارسال میکنیم .


مرحله ششم ثبت نام نهایی در کالج و پرداخت شهریه : در این مرحله ابتدا در ازمون تعیین سطح زبان در کالج شرکت میکنید و بعد از آن شهریه کالج را پرداخت میکنید سپس ثبت نام شما نهایی میشود و برنامه کلاسها از طرف کالج به شما داده میشود .


مرحله هفتم انجام ازمایشات پزشکی بعد از ورود و درج ویزای دانشجویی در پاسپورت: کلیه دانشجویان میبایست دو بار آزمایشات پزشکی را انجام بدهند . یکبار قبل از ورود به مالزی و یکبار هم بعد از ورود به مالزی . در این مرحله آزمایشات پزشکی مورد نظر را در کلینیکی که کالج معرفی میکند انجام میدهید و نتیجه را به همراه اصل پاسپورت به کالج تحویل میدهید سپس کالج اصل پاسپورت شما را به اداره مهاجرت ارسال میکند و ویزای دانشجویی به صورت استیکر در پاسپورت شما درج میشود و اصل پاسپورت به شما تحویل داده میشود .