دانشگاه هلپ HELP

انشگاه هلپ مالزی یکی از بهترین دانشگاه های خصوصی مالزی است که در سال ۱۹۸۶ در کوالالامپور تاسیس شده و از سال ۲۰۰۴ توسط وزارت علوم مالزی برای همه رشته های تحصیلی مورد تایید قرار گرفت است. دانشگاه  HELP مالزی رشته های متنوعی از جمله در زمینه های مهندسی، مدیریت، حقوق، هتلداری و روانشناسی ارائه میکند و امکان انتقال از این دانشگاه به دانشگاه های آمریکایی بعد از ۲ سال وجود دارد.

 

دانشگاه Help برنامه هاي آموزشي بسيار گسترده اي در زمينه هاي بازرگاني، حقوق، مديريت، اقتصاد، فناوري اطلاعات، علوم اجتماعي، و علوم انساني در مقاطع ليسانس و فوق ليسانس ارائه مي دهند و نقش برجسته اي در پژوهش و توسعه در برخي رشته ها و زمينه هاي تحصيلي برعهده دارد. همچنين با رعايت استانداردهاي جهاني و معيارهاي لازم در بسياري از زمينه ها، دانشگاه Help به موفقيتهاي بسياري دست يافته و جوايز ارزنده اي را دريافت كرده و از اعتبار بالايي در سطح بين المللي برخوردار است بطوريكه باعث شده در اكثر زمينه هاي خوش بدرخشد.

دانشگاه Help با در نظر گرفتن روشهاي آموزشي با كيفيت بالا آينده شغلي بسيار خوبي براي فارغ التحصيلان پيش بيني مي كند. د دانشگاه Help در سال 2004 توسط دولت مالزي به رسميت شناخته شد.

به طور كلي دستاوردهاي چند ساله دانشگاه Help حركتي است رو به جلو براي بدست آوردن اهداف آينده و دست يابي به كيفيت آموزشي استاندارد.

دانشگاه Help به عنوان بعنوان پيشگام عرصه روشنفكري و يكي از بزرگترين مراكز آموزشي و تحصيلات عالي نقش به سزايي در موفقيت هاي آينده دانشجويان دارد.

با ارائه بهترين امكانات آموزشي دانشجويان دانشگاه Help توانستند جوايز نفيسي را نيز ار آن خودكنند. دانشگاه Help با ايجاد واحد آموزشي جديد خود در مجاورت "كمپلكس پجابات دامن سرا" علاوه بر چشم انداز زيبا و محيط امن و دلپذيرش بر امكانات آموزشي و كيفي خود نيز افزوده است. اينگونه امكانات و ويژگي ها، دركنار انگيزه اي هايي كه خود دانشگاه به فرد القا مي كند تا حد بسيار زيادي موفقيت و برتري دانشجويان را در آينده تضمين مي نمايد.

به طور كلي امكانات دانشگاه Help عبارتند از امكانات رايانه اي، مركز منابع آموزشي، آزمايشگاههاي علوم، مسكن و غذا.

كتابخانه و مركز منابع آموزشي:

كتابخانه و مركز منابع آموزشي امكانات و فضاي ايده آلي براي كار و مطالعه در اختيار دانشجويان قرار مي دهد و كلكسيوني است از 40000 عنوان كتاب و نشريات ادواري كه طبق طرح طبقه بندي كتابخانه همايش طبقه بندي شده اند. مواد و مطالب موجود در اين كلكسيون ارتباط نزديكي با دروس و برنامه هاي آموزشي گوناگون دارند و مدام آپ ديت مي شوند. علاوه بر كلكسيون جامعي از متون درسي، طيف وسيعي از متون تكميلي و مواد تحقيقاتي هم وجود دارد كه به نياز پژوهشي و تدريس دانشجويان پاسخ مي دهد.

از نقاط برجسته اين كلكسيون مي توان به گزارشات كامل حقوق انگلستان اشاره كرد و همينطور بخشي هم مربوط به آمريكا. اين كلكسيون همچنين داراي مطالب خواندني عمومي، داستانها و مجلات مي باشد.

امكانات اقامتي و رستوران در مجاورت Help به وفور يافت مي شوند براي دانشجوياني كه نياز دارند. اداره اسكان دانشجويان به دانشجويان كمك مي كند مكانهاي اقامتي مناسبي در آپارتمانهاي دانشجويي Help يا در نواحي اقامتي سطح شهر پيدا كنند.