خدمات ویژه ما برای متقاضیان تحصیل در مالزی

  • اخذ پذیرش تحصیلی در کمترین زمان:

دفتر ثبت شدهبا توجه به آنکه پرشین پادنا آراد دارای دفتر ثبت شده در مالزی می باشد و همچنین با کادر مجرب و پرسنل مالزیایی و ایرانی خود در کوالالامپور توانسته است روابط بسیار حرفه ای و نزدیکی را با مسئولین دانشگاههای و موسسات آموزشی مالزی طی ۱۰ سال گذشته بدست آورد. این تجارب و روابط باعث شده تا ما بتوانیم به صورت کاملا حرفه ای در کمترین زمان ممکن پذیرش تحصیلی متقاضیان را دریافت نمائیم. عموما دریافت پذیرش تحصیلی در اکثر دانشگاهها و موسسات زبان مالزی طی ۲ روز کاری انجام می پذیرد.

 

 

  • دریافت ویزای تحصیلی بدون ریجکتی در کمترین زمان

ویزای تحصیلیمشاوران ما دارای تجارب موفق متعددی در زمینه اقدام ویزای تحصیلی در سازمان تحصیلی مالزی EMGS   می باشند. به علت روابط نزدیک پرشین پادنا آراد که از بدو تاسیس EMGS   داشته است توانسته شرایطی برای متقاضیان فراهم نماید که در کمترین زمان ممکن و با احتمال تقریبا ۱۰۰ درصدی ویزای دانشجویی و یا همان VAL  را دریافت نماید. همچنین روابط نزدیک ما با سفارت مالزی در تهران موجب شده که دانشجویان بدون نیاز به حضور در سفارت و از طریق کارگزاران ما ویزای خود را دریافت نمایند. این خدمت برای کسانی که در تهران سکونت ندارند بسیار مفید است.

 

 

 

  • دریافت بورسیه تحصیلی برای متقاضیان تحصیل در مالزی

بورسیه تحصیلیهمه ساله ما توانسته ایم برای متقاضیان تحصیل در دانشگاهها و موسسات آموزشی مالزی بورسیه تحصیلی دریافت نمائیم. این بورسیه ها برای کلیه مقاطع تحصیل دریافت می گردد. برای ارزیابی و ارائه پیشنهاد بورسیه از طریق مشاوران موسسه ارسال اطلاعات تحصیلی، علمی  وسوابق کاری شما الزامی می باشد. شما می توانید از طریق فرم درخواست بورسیه که در صفحه “بورسیه تحصیلی مالزی” می باشد نسبت به ارسال درخواست خود اقدام نمائید و یا با مشاوران موسسه تماس حاصل فرمائید. روند دریافت بورسیه در صفحه فوق توضیح داده شده است.

 

 

 

  • خدمات رزرو خوابگاه و دریافت خوابگاه رایگان

اقامنگاه دانشجویی مالزیمی توان گفت اکثر دانشگاهها و موسسات آموزشی مالزی دارای خوابگاه دانشجویی می باشند که خوابگاه آقایان و بانوان از یکدیگر مجزا است. کیفیت خوابگاه مناسب است اما برای اطمینان قبل از رزرو با مشاوران موسسه هماهنگ نمایند. برای رزرو خوابگاه پس از دریافت پذیرش تحصیل همکاران ما در دفتر مالزی هماهنگی های لازم را انجام می دهند. بخاطر داشته باشید که نوع  (سینگل یا دبل ) و هزینه خوابگاه  را نسبت به علاقه خود اطلاع دهید. در بعضی موارد ما میتوانیم برای دانشجویان بسته به دانشگاه اقدام شده، برای چند ماه خوابگاه رایگان دریافت کنیم. شما می توانید برای اطلاع از این مورد با مشاوران موسسه پرشین پادنا آراد تماس حاصل فرمائید. همچنین در صورتی که والدین و یا دوستان شما قصد عزیمت به مالزی را دارند بدون شارژ هیچ هزینه برای ایشان هتل رزرو می شود و هزینه اتاق با خود هتل در مالزی تصفیه خواهد شد.

 

 

 

 

  • انتقال ارز (رینگیت) به مالزی

انتقال ارز و رینگیت مالزیمتقاضیان تحصیل در مالزی میبایست قبل از عزیمت به مالزی هزینه ویزا، بیمه مسافرتی و هزینه ثبت نام اولیه را به حساب دانشگاه در مالزی واریز نمایند. در این مرحله این مبالغ از طریق موسسه – با ارائه رسید – به حساب دانشگاه واریز می گردد و هیچ گونه هزینه مازادی نیاز به پرداخت نیست. این انتقال وجه حداکثر ۱ روز کاری زمان براست.

 

 

  • ترانسفر فرودگاهی و درون شهری

موسسه پرشین پادنا آراد با دارا بودن خودروهای سواری و ون در کوالالامپور آمادگی ارائه کلیه خدمات ترانسفر دانشجویان و خانواده ای عزیزان را در مالزی دارد. این خدمات شامل انتقال فرودگاهی و انجام امور مورد نیاز در داخل کوالالامپور می باشد.

  • اجاره مسکن در مالزی

خانواده ها و دانشجویانی که می خواهند در مالزی اقامت کنند می توانند از طریق دفتر ما در مالزی برای اجاره مسکن اقدام نمایند. همکاران ما در مالزی سعی می کنند براساس محل تحصیل و بودجه شما مناطق مناسب را به شما پیشنهاد دهند و در صورت علاقه شما نسبت به اجاره مسکن مربوطه اقدام نمایند.