با توجه به استقبال دانشجویان و همچنین  دریافت موفق بورسیه برای دانشجویان ایرانی از دانشگاههای مالزی، برای دومین بار و برای ورودی ترم بهمن 1397 طرح دریافت بورسیه دانشگاههای مالزی توسط موسسه پرشین پادنا آراد با همکاری سازمان education Malaysia  اجرا می گردد. با توجه به شرایط دلار که هم اکنون در  کانال 14 هزار تومان می باشد و نیز حذف ارز دانشجویی برای مقطع کارشناسی توسط وزارت علوم ایران از اینرو دریافت بورسیه از دانشگاههای معتبر مالزی می تواند شرایطی به وجود آورد تا در این وضعیت بتوانید در خارج از کشور تحصیل نمائید.

لازم به ذکر است بورسیه ها وکلیه مزایا (بلیط هواپیما رایگان سفر به مالزی  و خوابگاه رایگان در دانشگاه محل تحصیل)  تنها برای کسانی است که قبل از برگزاری سمینار (مرحله سوم یعنی آمادگی در مصاحبه اصلی دانشگاه) فرم بورسیه راتکمیل و در سایت موسسه ثبت نام نمایند.

بورسیه تحصیلی مالزی تا 100 درصد

همان طور که در بالا مراحل دریافت بورسیه مشخص شده، در مرحله اول باید فرم مشخص شده تکمیل و ارسال گردد. در مرحله بعد مشاوران موسسه پس از بررسی مدارک و درخواست های شما جهت ارائه مشاوره و نهایی کردن پرونده با شما تماس خواهند گرفت. در مرحله سوم از متقاضیان واجد شرایط دعوت به عمل می آید تا در جلسات آمادگی مصاحبه بورسیه تحصیلی شرکت نمایند. در این جلسات اطلاعاتی از روند مصاحبه و سایر اطلاعات لازم به شما داده میشود تا شانس شما برای دریافت بورسیه افزایش یابد. در مرحله چهارم تاریخ و زمان مصاحبه مشخص شده و از عزیزان دعوت می شود تا در مصاحبه شرکت نمایند. این مصاحبه توسط دانشگاه های مالزی، بصورت آنلاین صورت می پذیرید و حدودا ۳۰ دقیقه بطول می انجامد. پس از بررسی مصاحبه، اسامی پذیرفته شدگان از طریق موسسه پرشین پادنا آراد به حضور دانشجویان اعلام می گردد.

 

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *