کالج زبان ELC شعب مالزی English Language Company

تحصیل در ELC مالزی، که مدرسه مادر آن ELC سیدنی است. ELC در سالهای 2007 تا 2013 پنج بار بهترین رتبه مدرسه زبان در استرالیا را به دست آورده است. در سال های 2014 و 2015 ELC جایزه استاد کلاس ASEAN را برای مدرسه برجسته زبان انگلیسی در منطقه به دست آورد.

ELC سیدنی معتبر و با کیفیت است که توسط دولت استرالیا تایید شده است، بنابراین شما می توانید مطمئن باشید که بهترین آموزش را نیز در مالزی با همان کیفیت بدست خواهید آورد.

زندگی در کوالالامپور یک شهر بزرگ در جنوب شرق آسیا مقصد انتخابی اول برای دانشجویان بین المللی به دلیل ترکیبی از فرهنگ ها و ساکنان زبان انگلیسی است این شهر خانه ای است برای ترکیب متنوع فرهنگ ها و سرگرمی ها. همچنین حمل و نقل راحت، ناهار خوری با کیفیت بالا و شب زنده داری هیجان انگیز ارائه می دهد. زندگی در کوالالامپور مقرون به صرفه و بسیار راحت است.

  • مطالعه در مرکز شهر 5 دقیقه پیاده روی از ELC به چندین مرکز خرید برتر
  • رستوران های محبوب در آستانه مدرسه،
  • 15 دقیقه راه رفتن به بازار مرکزی و Chinatown
  • 15 دقیقه پیاده روی به برج دوقلو Petronas
  • نزدیک به KLCC پارک با فضای دویدن و چشمه سمفونی زیبا

در یک محیط عالی زبان انگلیسی را یاد بگیرید

 کلاس های راحت، مجهز و فضای یادگیری مشترک، یک محیط آموزشی موثر را ایجاد کرده است. فضای غذا خوردن منحصر بفرد ، فضای ملاقات و گفتگو، مکان های عالی برای خواندن زبان انگلیسی است.

  • 18 اتاق بزرگ برای آموزش
  • فضاهای آرام برای یادگیری ، خواندن یا استراحت
  • کافه دانشجویی با کارمندانی مهربان
  • مرکز آموزش
  • WiFi رایگان

ترکیب ملیتی عالی

 دانشجویان ELC از بیش از 40 کشور آمده اند، بنابراین شما برای برقراری ارتباط باید زبان انگلیسی صحبت کنید. شما در اینجا دوستانی با ملیتهای متفاوت در سراسر دنیا پیدا خواهید کرد که می تواند شما را در روابط تجاری، فرهنگی و مهاجرتی بسیار یاری دهد.

ELC متعلق به معلمان است و نه افراد سرمایه گذار که فقط بفکر منافع مادی این تجارت هستند و بنابراین ما می دانیم که چه چیزی برای ایجاد یک مدرسه عالی لازم است.  دوره های عالی آموزش برای معلمان، توجه فرد به فرد به دانشجویان و بسیاری از فعالیت های دیگر همه اینها با دانش آموزان سراسر جهان به اشتراک گذاشته شده و فضای پرشور آموزشی محیا شده است.

 ELC در مورد آموزش و یادگیری کاملا جدی اشت اما برنامه های سرگرم کننده نیز در این موسسه فراموش نشده است.

معلمان عالی

 دانشجویان ما همواره معلمان ELC را به عنوان عالی در نظرسنجی ها ارزیابی می کنند. همه معلمان با شرایط تحصیلی و مهارت های TESOL متخصص و با تجربه برخورد می کنند. آنها درس هایی را که جذاب و سرگرم کننده و مرتبط با زندگی روزمره شما هستند، ارائه می دهند. آنها همچنین دقت می کنند که شما در کلاس به آموزش ها  توجه می کنید و مطمئن می شوند که حداکثر پیشرفت را در زبان انگلیسی بدست خواهید آورد.

پشتیبانی دانشجویی

 ELC با کادر حرفه ای از شما حمایت می کند و اطمینان می دهد که بهترین تجربه ممکن را داشته باشید. این کادر  می تواند به مسائل علمی، مسکن، حمل و نقل، مراقبت های پزشکی، سفر یا فقط زندگی روزمره در مالزی شما را کمک کنند.

ELC چگونه یادگیری زبان انگلیسی را برای آسان کرده ؟

این مهتمرین سوالی است که پاسخ به آن فرق یادگیری ELC را با سایر موسسات مشخص می نماید.

سطح مناسب برای شما: در اولین روز شما در ELC، شما یک آزمون تعیین سطح و یک مصاحبه خواهید داد، بنابراین ما می توانیم شما را در کلاس هایی قرار دهیم که برای شما مناسب است. سپس درس های  انتخابی خود را انتخاب می کنید که همگی توسط ما برای level  شما اعلام می گردد.

روش آموزش ما: شما فرصت های زیادی برای ارتباط با معلم و همکلاسی های خود در طول درس خواهید داشت. معلم شما از روش های مختلفی برای ارائه و تمرین زبان و مهارت در زمینه های واقعی استفاده می کند. یادگیری همکاری در کلاس: کلاسهای درس و فضاهای یادگیری ما به طور خاص طراحی شده اند تا ارتباطات و راحتی را تسهیل کنند و  یادگیری شما به روشهای متنوع باشند.

یادگیری و تکنولوژی: درسها همه چهره به چهره تدریس می شوند، معلمان از آخرین منابع دیجیتال استفاده می کنند تا اطمینان حاصل شود که درس های شما بروز ، پویا و متنوع هستند.

سرعت سریع، پیشرفت حداکثر: کلاس های ما فشرده است و این نوع آموزش تجربه ای  است که اطمینان می دهد که انگلیسی شما در یک زمان کوتاه بسیار زیاد بهبود یابد. انگلیسی صحبت کردن در تمام طول روز، شرکت در فعالیت های ما در اطراف کوالالامپور، همکاری با همکلاسی ها همه شما را در پیشرفت کمک می کند. هر دوشنبه شما یک تست کوتاه برای میزان پیشرفت شما و برای تجدید نظر و ارزیابی آنچه که مورد مطالعه قرار داده اید، گرفته می شود.

دوره های آموزشی خاص:  ما مجموعه ای از دوره های بزرگ انگلیسی را ارائه می دهیم که با انتخاب درسهایی که شما علاقه دارید می تئانید وارد این دوره ها شوید. دروس مورد علاقه خود را هنگامی که ثبت نام می کنید انتخاب کنید.

فعالیت های اختیاری( باشگاه ها و مجموعه کلاس های آموزشی)، فعالیت ها و باشگاه های ویژه ما هر هفته فرصتی عالی برای انجام کارهایی فراهم می کنند که شما را بیشتر علاقه مند به زبان انگلیسی می کند.

کتب درسی: مهم است که کلاس ها به همراه یک کتاب درسی برای آموزش و برای استفاده از آنها به عنوان مرجع در آینده باشند.

کلاس های کوچک ما: کلاس های کوچک داریم تا بتوانید حداکثر توجه مورد نیاز خود را به دست آورید. حداکثر تعداد دانشجوهای ما 20 نفر است که میانگین آنها در کل 12 نفر است.

برنامه های تحصیلی: دانش آموزانی که دوره های طولانی تر دارند، یک برنامه آموزشی را با معلمان ارشد ما آماده می کنند. ما در مورد اهداف خود بحث می کنیم و به شما در برنامه ریزی مسیر خود برای رسیدن به آنها، همچنین اگر هدف شما پاس کردن آمزون های زبان بین المللی است. شما همچنین معلم کلاس خود را به طور منظم برای بحث در مورد پیشرفت خود و برنامه مطالعه خود در میان می گذارید.

 گواهینامه ها و مدارک: مدارک ELC مدرکی است که می توانید با آن سطح زبان خود را به کارفرمایان و موسسات آموزش عالی ارائه دهید. ارزش این مدرک در ادامه بیشتر توضیح داده خواهد شد.

محل اقامت دانشجویان ELC شعبه کوالالامپور KLCC

امکان اقامت در کالج ELC در شعبه کوالالامپور در سه محل زیر وجود دارد و هدف ما راحتی و امنیت شما در مدت تحصیل و اقامت در کالج ELC می باشد

  • Taragon Service Suites
  • Bougainvilla، Bukit Bintang
  • Titiwangsa Sentral Condominium

شرایط و امکانات محل اقامت: واقع در قلب شهر، تنها 10 دقیقه پیاده روی به کالج - آپارتمان های مبله زیبا و بزرگ - اتاق های تک و یا دونفره با تهویه مطبوع، فای رایگان و تلویزیون- دارای آشپزخانه و حمام – ماشین لباسشویی- استخر و باشگاه ورزشی- کادر امنیتی 24 ساعته

شعبه دوم ELC در دانشگاه KDU در منطقه Glenmarie

کالج ELC و دانشگاه KDU با یکدیگر قراراداد همکاری دارند و دانشجویان می توانند در داخل کمپ بسیار بزرگ و،زیبا و مجهز این دانشگاه آموزش زبان انگلیسی را ببینند. همچنین دانشجویانی که می خواهند در دانشگاه KDU مالزی که یکی از بهترین دانشگاههای مالزی است تحصیل نمایند می توانند با گذراندن دوره ELC مستقیم و بدون ارائه مدرک ایلس وارد دانشگاه KDU  شوند. مزیت این کمپ استفاده از کلیه امکانات اقامتی ، تفریحی و رفاهی این دانشگاه است. هزینه خوابگاههای دانشگاه KDU مقرون بصرفه تر از کمپ  کوالالامپور ELC است. آموزش و دوره ها یکسان است.

دوره های متفاوت زبان انگلیسی در ELC

دوره های این کالج به 3 دسته اصلی تقسیم می شود .

  • دوره زبان عمومی (فشرده) : این دوره برای دانشجویان خارجی پیشنهاد می شود چون در کمترین زمان می توانند سطح زبان خود را بهبود دهند. این دوره براحتی می تواند ویزا تحصیلی مالزی را دریافت کند. این دوره ها هرماهه در کالج برگزار می شوند و طول هرترم یک ماه می باشد. در این دوره تمام skill های زبان انگلیسی بطور کامل تدریس می شود. کل دوره آموزشی از ابتدایی تا پیشرفته 12 ماه می باشد. که دانشجو در ابتدای ورود پس از آزمون تعیین سطح و مصاحبه LEVEL خود را مشخص کرده و شروع به تحصیل می نماید.
  • دوره زبان اکادمیک IELTS: این دوره برای کسانی پیشنهاد می شود که سطح زبان متوسط و رو به خوبی دارند و برای آزموت ایلس در حال زبان آموزی هستند
  • دوره زبان عمومی و زبان تجارت : این دوره برای کسانی پیشنهاد می شود که بخواهند وارد تجارت بین المللی شوند و یا در رشته های دانشگاهی تجارت ثبت نام کنند.

ساعات حضور در کلاس

دوره های عمومی (فشرده) از دوشنبه تا جمعه (5 روز) از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر برگزار می شود که تقریبا 2 تایم استراحت و یک تایم 1 ساعته ناهار دارند. نمونه ای از برنامه این کلاسها در جدول زیر ارائه شده است

جهت اطلاع از هزینه های تحصیل و اقامت با مشاوران موسسه پرشین پادنا آراد تماس حاصل فرمایید.