تاریخچه دانشگاه موناش MONASH

monashbig

 

دانشگاه موناش Monash یكی از بهترین و معتبرترین دانشگاهها ی استرالیاست و در سال 1958 تاسیس شد و با هدف ابداع، نوآوری، آماده سازی و تربیت نسلی محقق و حرفه ای پس از فراهم نمودن بهترین شرایط و امكانات آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی در كمترین زمان ممكن به رشد چشمگیری دست یافت.

 

دانشگاه موناش Monash دارای 8 شعبه است. در سال 1998 دولت مالزی برای تأسیس و راه اندازی شعبه ای از دانشگاه موناش Monash در مالزی درخواست كرد و به این ترتیب اولین دانشگاه خارجی در مالزی شروع به كار كرد. دانشگاه موناش Monash در مالزی رشته های متعددی چون هنر، اقتصاد، مدیریت، فناوری اطلاعات، مهندسی، حقوق، پزشكی، داروسازی و علوم كاربردی و محض را در 10 گروه آموزشی ارائه می دهد و در حال حاضر بیش از 42 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیلند و دانشگاه موناش Monash با هفت هزار نیروی انسانی در كادر آموزشی و اداری خود و بودجه ای قریب به 500 میلیون دلار در سال پشتیبانی می شود.

 

دانشگاه موناش Monash با هدف گسترش و پیشرفت دانشجویان با بكارگیری بهترین و مدرنترین شیوه های آموزشی آكادمی، اعتباری منحصر به فرد در جنوب شرق آسیا به دست آورده است.

تاریخچه دانشگاه موناش MONASH

 

 

دانشگاه موناش Monash یكی از بهترین و معتبرترین دانشگاهها ی استرالیاست و در سال 1958 تاسیس شد و با هدف ابداع، نوآوری، آماده سازی و تربیت نسلی محقق و حرفه ای پس از فراهم نمودن بهترین شرایط و امكانات آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی در كمترین زمان ممكن به رشد چشمگیری دست یافت.

 

دانشگاه موناش Monash دارای 8 شعبه است. در سال 1998 دولت مالزی برای تأسیس و راه اندازی شعبه ای از دانشگاه موناش Monash در مالزی درخواست كرد و به این ترتیب اولین دانشگاه خارجی در مالزی شروع به كار كرد. دانشگاه موناش Monash در مالزی رشته های متعددی چون هنر، اقتصاد، مدیریت، فناوری اطلاعات، مهندسی، حقوق، پزشكی، داروسازی و علوم كاربردی و محض را در 10 گروه آموزشی ارائه می دهد و در حال حاضر بیش از 42 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیلند و این دانشگاه با هفت هزار نیروی انسانی در كادر آموزشی و اداری خود و بودجه ای قریب به 500 میلیون دلار در سال پشتیبانی می شود.

 

دانشگاه موناش Monash با هدف گسترش و پیشرفت دانشجویان با بكارگیری بهترین و مدرنترین شیوه های آموزشی آكادمی، اعتباری منحصر به فرد در جنوب شرق آسیا به دست آورده است.

 

دانشگاه موناش Monash در پی ایجاد دانشگاهی جهانیست كه به پیشرفت دانش بشری بیانجامد. و این تنها از طریق تحقیقات و پژوهشهای متمركز و فشرده و یك مدیریت بین المللی به دست خواهد آمد. برتری و برجستگی دانشگاه موناش Monash در دنیای تحقیقات، پیشرفت چشمگیرش در صنعت مالتی مدیا، نوآوری و خلاقیت وتاكید بر همكاری با صنایع داخلی و خارجی و توانایی تشخیص و پاسخگویی به نیاز های جدید و نو در صنعت است كه می تواند در هزاره جدید بر تجارت، ارتباطات و بازرگانی نیز تاثیر بگذارد.

 

دانشگاه موناش Monash با هدف بین المللی شدن و با تكیه بر تعهدات طولانی و تحقیقاتی نوین بر كیفیت آموزش و یادگیری حركت می كند.

 

 

نامه ای از طرف پروفسور رابین پولار نائب رئیس و رئیس :

 

 

شعبه دانشگاه موناش Monash در مالزی در منطقه Sunway می باشد. مناش بیشترین كمك را به مالزی و دیگر كشورهای جنوب شرقی آسیا داشته است. دانشگاه موناش Monash علاوه بر این شعبه در Sunway دارای پنج شعبه دیگر در ملبورن (استرالیا)، انگلستان (ویكتوریا) و یك شعبه در جوهانسبورگ است.

 

مجتمع دانشگاهی Sunway در سال 1998 تاسیس شد و در اواسط 2007 محوطه دانشگاهی جدید آن نیز احداث شد. تا به امروزدر حدود 3800 دانشجو و 391 پرسنل در دانشگاه موناش Monash حضور داشتند و برای دانشجویان دوره ارشد و دكترا مقالات تحقیقاتی در زمینه های تجارت، علوم، تكنولوژی، پزشكی، هنر و مهندسی فراهم می كند.

 

تحقیقات ویژه شامل رسانه ها و مطالعات تربیتی، تاسیسات ژنتیكی و تكنولوژی سلولی برپایه بازیابی اطلاعات چند رسانه ای، دانش های نوین و نانوتكنولوژی صورت می گیرد.

 

از آنجایی كه آنها معتقد هستند كه باید یك سوم تحصیلات دانشگاهی بر پایه تحقیقات پایه ریزی شود برنامه اصلی خود را بر آموزش و تحقیق استوار كردند كه این امر دانشگاه موناش Monash را در میان دیگر دانشگاه های مالزی بی نظیر ساخته است و كیفیت بالای آموزش را تضمین كرده است.

 

خاطر نشان می گردد تمام مدرسین دانشگاه موناش Monash در رشته خود خبره هستند.

 

دانشگاه موناش Monash در فرآیند یادگیری به دانشجویان كمكهای موثری می كنند اما مهمترین امر این است كه دانشجویان بیاموزند كه چگونه به تنهایی یادبگیرند. دانشجویان باید در فرصت های شغلی آینده بتوانند به طور گسترده ای ازاین آموزشها و تحقیقات استفاده كنند و یا برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر رهنمون شوند. تاكید ویژه ما بر یادگیری بهتر و پایه گذاری برای پیشرفت شخصی و یا حرفه ای است.

 

بخاطر وجود نمایندگی از بیش از 40 كشور مختلف و ادغام فرهنگ های كاملاً متمایز، دانشگاه موناش Monash موقعیتی را فراهم می كند كه دانشجویان و پرسنل بتوانند با اجتماعات و فرهنگهای متفاوت در ارتباط مستقیم باشند.

 

مجتمع دانشگاهی sunway محیط جدید و از هر جهت مناسبی را برای یادگیری با تسهیلات درجه یك در اختیار ما قرار میدهد.

 

دانشگاه موناش Monash با حفظ اصالت استرالیایی خود به یكی از بهترین دانشگاه های در استرالیا و سطح بین المللی تبدیل شده است.

 

ایده های نوین دانشگاه موناش Monash با بالابردن سطح دانش، به بهبود وضعیت زندگی نیز كمك می كند. طبق آمار بدست آمده در سال 1958، دانشگاه موناش Monash با سیستم نوین تحقیقاتی و سیستم قانونمند و استاندارد آموزشی یكی از 50 دانشكده برتر دنیا است. دانشگاه موناش Monash همچنین یكی از اعضاء گروه معتبر هشت (G08) به مدیریت استرالیا است. دانشگاه موناش Monash در حدود 58000 دانشجو را از 100 كشور جهان به طور سالیانه در 8 محوطه ی دانشگاهی (استرالیا، مالزی و آفریقای جنوبی) می پذیرد.

 

بخاطر داشته باشید تحقیقات قدرتمند ما نمایانگراعتبار و قدرت ما ست. دانشگاه موناش Monash ما سالیانه 5000 كار تحقیقی انجام می دهد و با بیش از 120 موسسه در سراسر آسیا، اروپا، آمریكا، افریقا و خاورمیانه ارتباط مستقیم دارد. دانشگاه موناش Monash از طریق تحقیقات صورت گرفته ارزش و اعتبار بالایی كسب كرده و بخش عمده ای از این تحقیقات در زمینه دانش های پایه مثل علوم نانو تكنولوژی، علوم محیط زیست، علوم دارویی، اكتشافات، تاریخ و فرهنگ و امنیت جاده ای صورت گرفته است.

 

 

دانشگاه Monash در شهر Sunway

 

 

دانشگاه موناش Monash به دعوت مستقیم دولت مالزی یك شعبه از دانشگاه موناش Monash را در سال 1998 در Bandar Sunway مالزی دایر كرد كه اولین دانشگاه خارجی در مالزی محسوب می شد.

 

با سرمایه گذاری مشترك بین دانشگاه موناش Monash و گروه Sunway و با هزینه ای بالغ بر 200 میلیون رینگت و مساحتی 12 هزار متری این دانشگاه احداث شد. هدف اصلی دانشگاه موناش Monash این است كه تا سال 2015 به عنوان اولین دانشگاه متمركز بر تحقیقات تبدیل شود.

 

 

كلاس های ارائه شده در دانشگاه مركز Sunway

 

 

در مركز Sunway برنامه دانشجویان دوره كارشناسی، ارشد و دكترا در 5 رشته تحصیلی ارائه می شود:

 

  • دانشكده علوم انسانی

 

  • دانشكده بازرگانی و تجاری

 

  • دانشكده مهندسی

 

  • دانشكده فناوری اطلاعات و IT

 

  • دانشكده پزشكی و بهداشت

 

 

چرا در دانشگاه Monash درس بخوانیم :

 

 

دانشجو پس از فارغ التحصیلی مدركی معتبر معادل درجات بالای دانشگاهی در استرالیا و دیگر مدارك بین المللی اخذ می كند.

 

times higher Education Supplement دانشگاه موناش Monash را به عنوان یكی از 50 دانشگاه برتر جهان در سال 2005-2007 اعلام كرد.

 

دانشگاه موناش Monash یكی از اعضاء دانشگاه های گروه 8 (GOF) استرالیا است كه بیش از 70% از تحقیقات ارائه شده مورد قبول در استرالیا مربوط به این دانشگاه است.

 

در سال 2003 دانشگاه موناش Monash توانست اعتبار تندیس MSC (multimedia super corridor) را بدست آورد.

 

در سال 2003 موفق به دریافت بهترین جایزه تحقیق و پیشرفت موسسات خصوصی از طرف وزیر آموزش مالزی شد.

 

 

تحصیلات عالی استاندارد برابر با استانداردهای دانشگاه هی در استرالیا

 

 

به عنوان یكی از هشت شعب، دانشگاه موناش Monash با هدف پیشرفت، آموزش و پشتیبانی برنامه ریزی شده است كه كیفیت آموزش را تضمین می كند.

 

كلاسها تحت نظر مستقیم اساتید دانشگاه موناش Monash عمل می كند و مطابق با برنامه ریزی دیگر شعب دانشگاه است. درجات تحصیلی در این دانشگاه با دیگر شعب هشت گانه در استرالیا، آفریقای جنوبی یكسان است.

 

كلیه كلاسهایی كه در شعبه Sunway ارائه می شود مورد تایید دولت مالزی است.

 

 

تحقیقات عالی

 

 

دانشگاه موناش Monash در تمام دنیا به عنوان یك دانشگاه منحصر به فرد در تحقیق و آموزش معرفی شده است و همكاریهای ارزنده ایی در زمینه های تحقیقاتی ارائه می دهند كه بر زندگی بشر تاثیر می گذارد.

 

مجتمع دانشگاهی Sunway تحقیقاتی موثر در زمینه های بیوتكنولوژی، بهداشت و پزشكی، مدل های اقتصادی و تجاری، بانكداری اسلامی، تكنولوژی آزمون الكترونیك و تجارت محصولات كشاورزی ارائه می دهد.

 

موسسات تحقیقات مغزی در Monash Sunway (BRIMS) تحت نظرموسسه علم نورون (Neuroscience) و مركز تحقیقات بین الملل مغری فرانسه (IBRO) است. این باعث شده كه بتواند تحقیقات مفید و گسترده در این زمینه انجام دهد.

 

دانشكده تجارت دانشگاه موناش Monash مركز تحقیقاتی عالی در زمینه بانكداری اسلامی و مالی است و اغلب كنفرانس های سالانه بانكداری اسلامی و مالی كوالالامپور در این مركز برگزار می گردد.

 

دانشكده مهندسی نیز تحقیقاتی مشترك با صنایع و دیگر تشكلات انجام داده است.

 

دانشكده علوم انسانی بر روی تعدادی از پروژه های تحقیقاتی مهم فعالیت می كنند (مثلاً تحقیقاتی در زمینه چگونه عفونت دندان باعث بیماری های قلبی می شود و یا اطلاعات عمیق ما از سیستم دفاعی بدن می پردازد).

 

موارد تحقیقاتی دانشگاه موناش Monash در مالزی با پشتوانه های وسیع مالی همراه است. این پشتوانه های مالی از طرف امتیاز IRIP (تشدید تحقیقات در مناطق دارای اولویت) دولتی، وزارت علوم، موسسات نوآوری و تكنولوژی برای تحقیقات، خدمات بین المللی غیر دولتی برای ISAAA (كاربردهای بیوتكنولوژی كشاورزی)، Petronas و سازمان خیریه TORAY اهدا می گردد.

 

تحقیقات مشترك كه پرسنل دانشگاه Sunway با موسسات محلی و شركت ها در مالزی انجام می دهند برای ترفیع یادگیری بسیار موثر است.

 

 

شبكه Alumni فارغ التحصیلان

 

 

دانشگاه موناش Monash تاكید ویژه ای به همكاری با دانشجویان MAG‌ (پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه) دارد.

 

تا كنون 9.000 نفر از دانشگاه موناش Monash فارغ التحصیل شده اند.

 

برنامه گروه فارغ التحصیلان فرصت های زیادی را برای مواجه شدن با مسائل حرفه ای و مسائل اجتماعی فراهم می سازد.

 

 

مزایای بین المللی

 

 

دانشگاه موناش Monash دارای هشت شعبه در جهان است یعنی 6 شعبه در استرالیا، یك شعبه در مالزی و 1 شعبه در افریقای جنوبی كه در مجموع بیش از 50.000 نفر در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند. دانشگاه موناش Monash همچنین یك موسسه یادگیری در ایتالیا را اداره می كند و با 120 موسسه در سراسر آمریكا نیز در ارتباط است.

 

شعبه دانشگاه موناش Monash در مالزی متمایز و یك دانشگاه چند فرهنگی است كه بیش از 3.800 دانشجو دارد كه نزدیك به 30% از آنها از 50كشور متفاوت هستند.

 

با عضویت در خانواده بزرگ دانشگاه موناش Monash ، دانشجویان می توانند به هر یك از دیگر شعبات دانشگاه در سراسر دنیا بروند و رشته ای مشابه را در آنجا ادامه دهند.

 

دانشجویان دانشگاه موناش Monash می توانند با استفاده از برنامه های كشورهای خارجی با پرداخت هزینه جا و مكان برای بیش از دو سال و نیم در شعبه دیگری از دانشگاه موناش Monash تحصیل كنند.

 

با برنامه ریزی دقیق دانشگاه موناش Monash دانشجویان می توانند از مزایای ارائه شده در 120 دانشگاه در 27 كشور دیگر كه مورد قبول دانشگاه موناش Monash هستند نیز استفاده كنند.

 

 

موقیعیت مكانی

 

 

دانشجویان دانشگاه موناش Monash به راحتی می توانند به بازارها ، بیمارستان های مدرن با تجهیزات كامل، بانك ها، رستوران ها، فروشگاه ها، هتل ها، پارك های آبی و دیگر تسهیلات شهر Sunway دسترسی پیدا كنند.

 

امنیت شهر Sunway و محوطه دانشگاهی توسط گارد امنیتی كه نزدیك پایگاه پلیس كار می كنند تامین می شود.

 

از دانشگاه تا پایتخت، كوالالامپور، فقط 20 دقیقه فاصله است برای طی كردن این مسیر می توان از هواپیما و یا بزرگراه ها استفاده كرد.

 

 

تاسیسات پیشرفته تكنولوژی

 

 

خوابگاه های دانشجویی با كیفت بالا وسایل آرامش و راحتی دانشجو را برای تحصیل هر چه بهتر تامین می كنند . دانشگاه موناش Monash دارای 40 آزمایشگاه مجهز، امكانات لازم برای انجام آزمایشهای فیزیكی PC2 و ژنتیكی DNA و 24 آزمایشگاه تخصصی مهندسی، دو تالار كنفرانس با ظرفیت 350 نفر، 3 سالن آمفی تئاتر متوسط برای 120 دانشجو و 6 سالن آمفی تئاتر كوچك، 10 لابراتوار تخصصی كامپیوتر برای استفاده عموم است. شعب دیگر دانشگاه امكاناتی دارند كه در مالزی موجود نیست مثل میكروسكوپ هایی برای دیدن سلولهای زنده، میكروسكوپهای كشت سلول. در سال 2008 مالزی اولین دانشگاهی بود كه تكنولوژی میكروارگاریسم (ویروسی که باعث یک بیماری می شود) برای حیوانات را به انجام رساند.

 

 

عالی ترین نتیجه در زمان فارغ التحصیلی

 

 

كارفرمایان بین المللی معتقدند كه فارغ التحصیلان از دانشگاه موناش Monash فعالترین و بهترین دانشجویان هستند. شركت های چند ملیتی مثل شركاء pricewaterhouse، shell، Mckinsey، .. . معمولاً به فارغ التحصیلان دانشگاه موناش Monash اعتماد بالایی دارند.

 

در سال 2007 Monash در رتبه 24 دانشگاه های جهان قرار داشت.

 

دانشگاه تضمین می كند كه دانشجویان دانشگاه موناش Monash تا نهایتاً سه ماه پس از فارغ التحصیل شدن كاری مطابق با میل و سلیقه خود پیدا می كنند.

 

 

شرایط زندگی

 

 

دانشجویان زندگی در كوالالامپور را با هزینه ای مناسب تجربه می كنند.

 

 

مدرن ترین دانشگاه تا سال 2007

 

 

یكی از مواردی كه دانشگاه موناش Monash به آن افتخار می كند فراهم كردن محیطی بی نظیر برای یادگیری و فراهم آوردن تسهیلاتی در حد استاندارد های جهانی است.

 

 

دانشگاه Moansh در Sunway

 

 

مهمترین مرحله پیشرفت دانشگاه موناش Monash ایجاد شعبه ای در Bandar Sunway بود. كه زیر ساختی مناسب برای اهداف بلند مدت دانشگاه محسوب می شد و باعث پیشرفتی سریع تر در زمینه تحقیقاتی به شمار می آید و فعالیت های آموزشی، یادگیری و تحقیقاتی را در حد عالی گسترش می دهد.

 

هزینه در حدود 200 میلیون رینگت برای ساخت دانشگاه جدید درمحیطی برابر با 120 جریب یعنی در حدود 133/66 متر مربع در نظرگرفته شد.

 

در مرحله اول تنها در حدود 5000 دانش آموز و 500 پرسنل در دانشگاه موناش Monash بودند و در دو مرحله ظرفیت دانشگاه تا 10.000 دانشجو نیز افزایش یافت.

 

این ساختمان به صورت بیضی و در سه طبقه طراحی شده است و با تجهیزات مورد نیاز دانشجویان تجهیز می شود. این منطقه در مركز دانشگاه است.

 

افراد معلول به راحتی می توانند در پیاده روهای دانشگاه حركت كنند و مسیرهای مناسبی برای ورود آنها در نظر گرفته اند.

 

دانشگاه فلسفه خود را با این شعار منعكس می كند ” من هنور یاد می گیرم “.

 

امكانات رفاهی آموزشی دانشگاه موناش MONASH

 

 

 

در كتابخانه دانشگاه موناش Monash دانشجویان با سطح وسیعی از خدمات و منابع علمی روبرو می شوند.

 

كتابخانه خدمات خود را به روش IT (تكنولوژی اطلاعات) ارائه می دهد. مجموعه ای از 51.428 موضوع از كتب، موضوعات پیوسته، با بیش از 78 كامپیوتر در 28 اتاق آموزشی و 5 پایانه برای تحقیقات سریع تر در فهرست كتابهای ارشد و دكترا قرار می گیرد.

 

دانشگاه موناش Monash یكی از بزرگترین مجموعه های databases (پایگاه اطلاعات) را دارد و دانشجویان می توانند به 243.838 كتاب الكترونیك و 33.991 سریال الكترونیكی دست یابند و حتی به صورت online سخنرانی و متن امتحانات پایان ترم را نیز دریافت كنند.

 

كتابخانه و دانش عمومی :

 

زبان انگلیسی مورد نیاز

 

 

دانشجویان برای ورود به دانشگاه موناش Monash باید از سطح مطلوبی از زبان انگلیسی بهره مند باشند، شما در موسسه ای تحصیل می كنید كه انگلیسی زبان آموزش و ارزیابی شما است بنابراین باید با یكی از روش های زیر نیاز خود را بر طرف سازید:

 

حداقل برابر كلاس اول دانشگاه باشد (اگر موسسه كه در آن درس می خوانید خارج از استرالیا قرار دارد شما باید زبان خود را تا حداقل دو سال بالاتر قرار دهید) یا

 

حداقل برابر برنامه های دو ساله سوم (اگر موسسه كه در آن درس می خوانید خارج از استرالیا قرار دارد شما باید زبان خود را تا حداقل پنج سال تمام كنید). برای این سطح داشتن مداركی از قبیل Tofel استرالیا، دانشكده صنعتی سنگاپور یا دیپلم دانشكده مالزی نیز كافی است. نامه مكتوبی از طرف موسسه ای كه از آن فارغ التحصیل شدید و یا موسسه ای كه در آن درس خوانید نیز لازم است.

 

شما متعهد می شوید تا 24 ماه قبل از زمان فارغ التحصیلی از یكی از موسسات زیر تست مهارت زبان داشته باشید :

 

مدرك IELTS با میانگین تست 5/6 با مهارت Reading (خواندن) برابر 5/6 و Listening (شنیدن) برابر 5/6 و هیچ نمره ای كمتر از 6 نگرفته باشید.

 

مدرك toefl با حداقل میانگین 580 كه یعنی در تست نوشتن TWE برابر 5/4 و یك نمره تست پایین 237 بر مبنای كامپیوتری TOEFL با حداقل نمره مقاله نویسی 5 و بر مبنای اینترنت با حداقل 90 امتیاز در كل با Writing (نوشتن) با نمره 22 و هیچ نمره ای كمتر از 20 نباشد.

 

مقطع تحصیلی متوسطه خود را به انگلیسی گذرانده باشید و یا حداقل دو سطح از دانشگاه كه انگلیسی آموزش و یا ارزیابی شده باشد را با موفقیت پشت سر گذاشته باشید. موضوعات انگلیسی باید از لحاظ گرامر و كلمات انگلیسی بسیار قوی باشد و یا تست مناسب از مهارت های شما توسط متخصصان دانشگاه موناش Monash گرفته شده باشد.

 

شما سطح British GCE O را تمام كرده باشید و مدرك ‍‍‍‍C و یا بهتر كسب كرده باشید.

 

شما سطح British GCE A را تمام كرده باشید و نمره C و یا بهتر گرفته باشید.

 

شما باید در دانشگاه Cambridge GCE O سطح 1119 زبان انگلیسی را تمام كرده باشید و نمره C و یا بهتر كسب كرده باشد و به مراتب تا رتبه A رفته باشد و یا معادل آن را در متوسطه گذرانده باشد و زبان را آموزش دیده و ارزیابی كرده باشد.

 

دوره زبان انگلیسی در دانشگاه موناش Monash را باموفقیت گذرانده باشد و یا برنامه هایی معادل آن را طی كرده باشد.

 

اگر داوطلبی بیش از یكی از موارد فوق را دارا باشد تنها آخرین مدرك وی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

 

توجه : برخی كلاسهای دوره كارشناسی نمره های TOEFL و IELTS بالاتری نیاز دارند و دوره های ارشد و دكترا نیاز به سطح بالاتری از زبان دارد.

 

 

محدودیت سنی دانشجو :

 

 

یك داوطلب در زمان ثبت نام در كاسهای دانشگاه موناش Monash باید حداقل 17 سال داشته باشد و در شرایط ویژه و بنا به صلاحدید رئیس دانشگاه ممكن است از افراد 16 سال نیز پذیرش شود.

 

 

وسایل آسایش و رفاه در دانشگاه

 

 

دفتر مدیریت دانشگاه های شبانه روزی زیر نظر بخش خصوصی كلیه وسایل آسایش و رفاه دانشجو را در دانشگاه موناش Monash فراهم كرده است.

 

 

هنگام رسیدن به دانشگاه Monash

 

 

حداقل 4 روز قبل از ثبت نام در مالزی باشید. دانشگاه موناش Monash به شما كمك می كند زمانی برای آشنایی و یادگیری محیط اطراف خود داشته باشید. دانشگاه موناش Monash از دو نیم ترم تشكیل شده است. اما هر نیم ترم با یك جلسه تعیین سطح شروع می شود و همه دانشجویان ملزم به شركت در این جلسه هستند.

 

 

بورسیه و تحصیل در خارج از كشور :

 

 

دانشگاه موناش Monash شعبه sunway فرصتی تحصیلی بسیار مناسب برای دانشجویان بین المللی است كه با ورود به آن می توانند نگرش خود را نسبت به زندگی تغییر داده و با دید گسترده تری به زندگی نگاه كنند.

 

 

در دانشگاه Monash دو نوع برنامه وجود دارد :

 

 

1-دانشجویان دانشگاه موناش Monash كه در Sunway تحصیل می كنند می توانند بعد از اتمام سال اول برای دو نیم سال بعدی در یكی دیگر از شعب دانشگاه موناش Monash در استرالیا و یا آفریقای جنوبی درخواست بدهند.

 

2- دانشگاه موناش Monash با 120 موسسه در آسیا، اروپا، خاور میانه و شمال آمریكا مشاركت دائم دارد بعد از اینكه دانشجو برای یك نیم سال تحصیلی درس خواند می تواند برای نیم سال بعدی و یا كل دوره در آن موسسات بورسیه شود.