دانشگاه کی دی یو مالزى یا دانشگاه KDU مالزى یکی از دانشگاههای خصوصی مالزی است که در سال ۱۹۸۳ تاسیس شده است و در منطقه دامنسرا یکی از مناطق خوب کوالالامپور برای زندگی واقع شده است. این منطقه دارای مراکز خرید و امکانات تفریحی زیادی از جمله مراکز خرید 1Uatama، Curve و IKEA است. این دانشگاه در حال حاضر حدود ۶۰۰۰ دانشجو دارد که تقریبا ۲۵ درصد دانشجویان آن خارجی و از ۵۵ کشور دنیا می باشند.

این دانشگاه در سال 1983 تاسیس شده است ، و در زمینه تحصیلات خصوصی مالزی همیشه پیشگام بوده است ، کالج KDU به واسطه ابتکارات هوشمند خود یک پیشرو خلاق در مالزی می باشد . هدف KDU ایجاد یک تجربه یادگیری برتر برای پرورش دانشجویانی می باشد که مستقل می باشند .
KDU رشته های بسیار زیادی را در سطح دیپلم تا کارشناسی ارشد ارائه می دهد . دروس مربوط به مدرک دیپلم و کارشناسی در داخل دانشگاه برگزار می شود در حالیکه مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در هماهنگی با دانشگاه های معتبر استرالیا و انگلستان برگزار می شود . KDU از فارغ التحصیل شدن 46000 دانشجوی پسر با انگیزه به خود می بالد . بسیاری از این فارغ التحصیلان برای ادامه تحصیل خود به دانشگاه های سراسر دنیا رفته اند و به عنوان دانشجویان ممتاز از این دانشگاه ها فارغ التحصیل شده اند و در نهایت تبدیل به افراد رقابتی شده اند که در بازار کاری خود پیشتاز بوده اند. استانداردهای آکادمیک کالج توسط کارفرمایان صنایع مختلف و دانشگاه های سراسردنیا به خوبی تشخیص داده شده است . کالج KDU پتالینگ جایا ، از اکتبر 2010 ، جوایز بسیاری دریافت کرده است و توسط وزارت تحصیلات تکمیلی (MOHE) مالزی رتبه کالج دانشگاه را دریافت کرده است و در نهایت به عنوان کالج دانشگاه KDU مشغول به کار می باشد . کالج دانشگاه KDU مکمل گروه Paramount Corporation Berhad می باشد ، مجموعه ای که یک شرکت عمومی با مشخصات قوی که شامل توسعه سرمایه ، سرمایه گذاری و ایجاد سرمایه می کند می باشد . گروه تحصیلی آن از کالج دانشگاه KDU (دامن سرا جایا ، بخش 13 ، پتالینگ جایا و کمپ Glenmarie ) ، کالج KDU پینانگ ، مرکز توسعه مدیریت KDU (KMDC) و KDU Sekolah Sri ، یک مدرسه هوش برتر در سطوح ابتدایی و راهنمایی تشکیل شده است .

در طول این سال ها ، ممکن است بخش های آموزشی KDU از لحاظ ظرفیت و کیفیت رشد کرده باشد اما تعهدات آن همچنان پابرجاست : فراهم آوردن آموزش با کیفیت ، که با استفاده از آن بتوان به طور کل زندگی و یا دوران تحصیلی بسیار خوبی را فراهم آورد . KDU معتقد است که افراد باید نکات بسیار بیشتری را از یکدیگر یاد بگیرند و از تجربیات زندگی آنها تا جاییکه امکان دارد بیاموزند . افراد یکدیگر را تحت تاثیر قرار می دهند . این تنها هدف KDU نیست بلکه تعهد کالج را برای ایجاد تجربیات یادگیری برتر در محیطی مساعد و گرم و صمیمی برای دانشجویان خود ایجاد می کند که در نهایت استعدادهایشان را در زمینه موفقیت های شخصیشان درک کند و در اجتماع خود مفید واقع شوند .
KDU یک خانواده تشکیل داده است . این خانواده متشکل از گروهی از افراد با افکار فردی و متشابه با دیدی مشترک از همکاری دسته جمعی در راستای تلاش برای رسیدن به کیفیت قطعی و ممتاز می باشد . همزمان با بقیه عوامل پیوسته – دانشجویان ، پارتنرها و انجمن های مربوطه – خانواده KDU روز به روز قدرت بیشتری می یابد . همزمان ، خانواده KDU بهترینها را برای افراد آرزومند است .

بخش دانشجویان بین المللی

دانشگاه KDU یک موسسه آکادمیک بین المللی با دانشجویان مختلف و پر تحرک و پارتنرهای جهانی در سرتاسر دنیا می باشد . بخش دانشجویان بین المللی می کوشد تا بهترین ساپورت را برای دانشجویان خارجی داشته باشد .

خوابگاه

خوابگاه های ما از لحاظ هزینه و امکانات حمایتی شرایط بسیار خوبی را دارند اما این بدان معنی نیست که برای هر دانشجومراقبت های شبانه روزی در نظر گرفته شده است و نیز بهره مندی از اینترنت پر سرعت Wifi - باعث بالا رفتن تجربه یادگیری شما می شود . دفتر اداری ما از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر ، دوشنبه تا جمعه (در طول تعطیلات عمومی باز نمی باشد) پاسخگوی شما می باشد.

خانه های دانشجویی

خدمات خوابگاهی KDU خانه های دانشجویی بسیار زیادی را در اطراف منطقه مسکونی دامن سرا جایا عرضه می کند . دانشجویان می توانند خانه های لوکس و بسیار عالی را در این محوطه در اختیار داشته باشند ، در ضمن این خانه ها با دانشگاه KDU و مرکز خرید Atria فاصله چندانی ندارند و دانشجویان می توانند پیاده این فاصله را طی کنند . مراکز خریدی مانند مرکز خرید One Utama و مرکز خرید The Curve به فاصله 5 دقیقه با ماشین از این خانه ها قرار دارند ، در حالیکه مرکز خرید Tropicana City سرویس های رایگان شاتل را در اختیار خوابگاه های دامن سرا جایا قرار می دهد .